Přeskoč k obsahu
  • Šampony pečující
  • Šampony silně čistící
  • Šampony tónující
  • Peelingy, očistné kůry
  • Kondicionéry
  • Kondicionéry tónující
  • Masky na vlasy
  • Organické oleje
  • Leave-in kondicionéry
  • Masky
  • Molekulární masky
  • Vyhlazující styling
  • Objem a textura
  • Suché šampony a pudry
  • Laky na vlasy, fixace
  • Gely, pasty, vosky
  • Pěnová tužidla
  • S termální ochranou
  • UV ochrana
  • Pro kudrnaté, vlnité vlasy
  • Přírodní rtěnky
  • Organické oleje
  • UV ochrana
  • Fény
  • Kartáče
  • Malibu C kazety
  • Voucher na kadeřnické služby
  • Voucher na nákup produktů
  • Barvené
  • Přírodní
  • Velmi jemné, křehké
  • Suché, hrubé, krepaté
  • Vlnité, kudrnaté
  • Pánské
  • Dětské
  • Mastící
  • Svědivá, sklony k lupům
  • Vypadávání vlasů
  • Lupénka
  • Citlivá pokožka, ekzém
  • Dětské vlasy
  • Mastné vlasy, suché konce
  • Tvrdá voda, bazénová chemie
  • Alergie na parfemaci
  • Časté žehlení a kulmování
  • Seboroická dermatitida
  • Mastné vlasy, suché konce
  • Barvené vlasy
  • Seborea, lupy, svědivá pokožka
  • Poškozené vlasy
  • Vypadávání vlasů
  • Přecházíš na profesionální péči?
  • Jak vybrat vlasovou kosmetiku?
  • Chceš si nový účes udržet co nejdéle?
  • Co dělat po Malibu C?
  • Zažila jsi tenpocit a máš nové zesvětlení?
  • Jak na plážové vlny
  • Péče o vlasy v létě
  • Objemy vlasový podcast
  • Šampony
  • Kondicionéry
  • Styling
  • Šampony
  • Kondicionéry
  • Styling
  • Šampony
  • Welness sady
  • Molekulární masky
  • Molekulární šampony
  • Přírodní rtěnky
  • Šampony
  • Kondicionéry
  • Fény
  • Kartáče
  • Ceník služeb
  • Tým tenpocit
  • Záloha na Vaši návštěvu
  • Přidej se k nám
  • Koncept
  • Kontakt
  • Heroine
  • Czechcrunch
  • Forbes
  • Co dělat po Malibu C?
  • Jak udržet barvu co nejdéle?
  • Máš od nás nové zesvětlení?
  • Doprava zásilek
  • Vše o nákupu
  • Voucher na kadeřnické služby
  • Voucher na nákup produktů
    Košík

    Nakup ještě za 1.700,00 Kč a budeš mít poštovné zdarma!

    Košík je prázdný :(

    Doprava nad 1.700 Kč zdarma

    • Typy produktůTypy produktů
      Mytí
      • Šampony pečující
      • Šampony silně čistící
      • Šampony tónující
      • Peelingy, očistné kůry
      Péče
      • Kondicionéry
      • Kondicionéry tónující
      • Masky na vlasy
      • Organické oleje
      • Leave-in kondicionéry
      Hloubková péče
      • Masky
      • Molekulární masky
      Úprava
      • Vyhlazující styling
      • Objem a textura
      • Suché šampony a pudry
      • Laky na vlasy, fixace
      • Gely, pasty, vosky
      • Pěnová tužidla
      • S termální ochranou
      • UV ochrana
      • Pro kudrnaté, vlnité vlasy
      Péče o pleť
      • Přírodní rtěnky
      • Organické oleje
      • UV ochrana
      Nástroje
      • Fény
      • Kartáče
      Balíčky a kolekce
      • Malibu C kazety
      Vouchery
      • Voucher na kadeřnické služby
      • Voucher na nákup produktů
    • Stav vlasůStav vlasů
      Vlasy
      • Barvené
      • Přírodní
      • Velmi jemné, křehké
      • Suché, hrubé, krepaté
      • Vlnité, kudrnaté
      • Pánské
      • Dětské
      Pokožka hlavy
      • Mastící
      • Svědivá, sklony k lupům
      • Vypadávání vlasů
      • Lupénka
      • Citlivá pokožka, ekzém
      • Dětské vlasy
      Problematika
      • Mastné vlasy, suché konce
      • Tvrdá voda, bazénová chemie
      • Alergie na parfemaci
      • Časté žehlení a kulmování
      • Seboroická dermatitida

      Barvené vlasy poznají blaho

      A bez sulfátů!

      Terezy nejoblíbenější kousky!

      Prostě výběr z hroznů

    • Průvodce nákupemPrůvodce nákupem
      Nejčastější problémy
      • Mastné vlasy, suché konce
      • Barvené vlasy
      • Seborea, lupy, svědivá pokožka
      • Poškozené vlasy
      • Vypadávání vlasů
      Něco k přečtení
      • Přecházíš na profesionální péči?
      • Jak vybrat vlasovou kosmetiku?
      • Chceš si nový účes udržet co nejdéle?
      • Co dělat po Malibu C?
      • Zažila jsi tenpocit a máš nové zesvětlení?
      Ke koukání
      • Jak na plážové vlny
      • Péče o vlasy v létě
      K poslechu
      • Objemy vlasový podcast

      Pusťte si nás do sluchátek!

      Vlasový podcast objemy

    • Naše značkyNaše značky
      #mydentity
      • Šampony
      • Kondicionéry
      • Styling
      Zenz organic
      • Šampony
      • Kondicionéry
      • Styling
      Malibu C
      • Šampony
      • Welness sady
      K18
      • Molekulární masky
      • Molekulární šampony
      Fraela
      • Přírodní rtěnky
      Paul Mitchell
      • Šampony
      • Kondicionéry
      Varis
      • Fény
      • Kartáče
    • tenpocittenpocit
      O nás
      • Ceník služeb
      • Tým tenpocit
      • Záloha na Vaši návštěvu
      • Přidej se k nám
      • Koncept
      • Kontakt
      Napsali o nás
      • Heroine
      • Czechcrunch
      • Forbes
      Nejčastější dotazy
      • Co dělat po Malibu C?
      • Jak udržet barvu co nejdéle?
      • Máš od nás nové zesvětlení?
      • Doprava zásilek
      • Vše o nákupu
      Vouchery
      • Voucher na kadeřnické služby
      • Voucher na nákup produktů

      Kup někomu radost!

      Voucher na nákup produktů

    tenpocit
    • Kdo hledá najde :)
    • Košík (0)

    obchodní podmínky

    Obchodní podmínky Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.tenpocit.cz. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

    KONTAKTNÍ ÚDAJE

    Název e-shopu: www.tenpocit.cz

    Provozovatel: Tereza Vlasáková

    Sídlo, kontaktní adresa a provozovna kadeřnického studia : 

    Lublaňská 652/53, 120 00  Praha 2

    IČ: 05424453 DIČ: CZ9455140420

    Telefon recepce studia: +420778515138

    Infolinka Eshop: +420608396910

     

    INFORMACE

    Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

    Informace o přijímaných způsobech platby naleznete v sekci Vše o nákupu.


    . Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma doběrečného.

    Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

    Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

    Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

    Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

    DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ

    Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

    Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

    Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

    Možnosti způsobů doručení a jejich cena jsou přehledně uvedeny v sekci Doprava zásilek.

    ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKYA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

    Kupující může odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

    Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

    Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 30denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

    Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

    Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.

    Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

    Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

    Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (včetně alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

    Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.

    Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.

    PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ

    Jakost při převzetí

    Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

    Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

    Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

    Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

    Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

    U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

    Zákonná práva z vad

    Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

    V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

    • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

    • bezplatné odstranění vady opravou;

    • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

    • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

    Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

    U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

    Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

    Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

    U vybraného zboží se prodávající zavazuje kupujícímu nabídnout rozšířenou smluvní záruku.

    U vybraného zboží s cenou nad 3.000 Kč se prodávající zavazuje poskytnout kupujícímu bezplatně rozšířenou smluvní záruku v trvání nejméně 36 měsíců.

    VYŘÍZENÍ REKLAMACE

    Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

    Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

    Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

    Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

    Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

    Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

    Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

    Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

    U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

    OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    Informace o ochraně osobních údajů naleznete v sekci Ochrana os. údajů
    .

    ŘEŠENÍ SPORŮ

    Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

    Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách 

    www.coi.cz

    .

     

    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

    Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce 

    ec.europa.eu/consumers/odr/

    Tento postup není mediací dle zákona o mediaci (č. 202/2012 Sb.) ani rozhodčím řízením podle zákona o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů (č. 216/1994 Sb.) a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

    Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

    Prodávající se zavazuje v případě souhlasu kupujícího usilovat o naplnění doporučujícího stanoviska dTestu.

    Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vykonává Česká obchodní inspekce (

    www.coi.cz

    ).

     

    OSTATNÍ

    Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

    Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

    Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

    Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

    Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

    Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1.3.2022 

    tenpocit studio a eshop

    Infolinka pro eshop +420608396910

    Osobité kadeřnické studio nedaleko Tylova náměstí. Dýcháme pro krásné a zdravé vlasy. Zkoukněte naše sociální sítě, jsou plné vlasového vědění!

    Pro zákazníky

    • Doprava zásilek
    • Vše o nákupu
    • Všeobecné obchodní podmínky
    • GDPR a ochrana os. údajů
    • Pravidla používání cookies
    • Kontakt
    • Podmínky služby
    • Zásady vracení peněz

    Odběr novinek

    Klientky reklamou neotravujeme. Možná se ale semele něco důležitého!

    © tenpocit

    Provozováno studiem tenpocit, všechna práva vyhrazena.

    • American Express
    • Apple Pay
    • Mastercard
    • Visa