1. MOŽNOSTI A CENY DORUČENÍ

Geis Parcel

  • Balík do ruky s dobírkou (platba kurýrovi hotově nebo kartou) 120 Kč
  • Rychlost dodání - do 5 pracovních dnů
  • Opakované doručení - ano, na požádání
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS

Více informací naleznete v sekci Doprava zásilek.

2. PLATEBNÍ MOŽNOSTI

Platební kartou

  • Geis Parcel kurýr přijímá platební karty (bezkontaktní také)
  • Platba a ověření proběhne okamžitě při předání zboží
  • Ve studiu tenpocit přijímáme v tuto chvíli pouze hotovost

    3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14TI-DENNÍ LHŮTĚ

    Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

    Lhůta pro vrácení zboží

    • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
    • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
    • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

    Jak postupovat

    • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy a přiložte fakturu / účtenku. Postačí nascanovaná.
    • Zboží uveďte do původního stavu, abyste předešli možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
    • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, přesto však máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jako takové vám potom mohou být naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
    • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: tenpocit, Tereza Vlasáková, Křižíkova 119, Praha 8, 186 00

    Vrácení peněz

    • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
    • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). 

    4. ZÁRUKA

    Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

    Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

    Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.

    Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

    5. REKLAMACE

    • Informujte nás nejprve prosím e-mailem na zazij@tenpocit.cz nebo telefonicky na 778 51 51 38.
    • Formulář ke stažení zde: uplatnění reklamace
    • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: tenpocit, Křižíkova 119, 186 00  Praha 8
    • Přiložte doklad o koupi (fakturu / účtenku).

    Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

    • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.
    • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

    Pokud je zboží poškozené

    • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
    • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 778 51 51 38

    Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

    • Obratem nám zavolejte na 778 51 51 38 nebo nám napište na zazij@tenpocit.cz

    Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.